dijous, de març 08, 2007

El fill de putaaaaaaaaaaaaa...!!!!


Aquest desgraciat fill de sa mare ha dit avui que espera que a la mani del dissabte a Madrid organitzada pel PP en contra de l'excarceració de De Juana Chaos, els manifestants no duguin la bandera espanyola constitucional, perquè segons ell és cursi o alguna cosa semblant (no ho recordo bé), i que mostrin banderas amb la denominada Águila de San Juan!!! Com té el fotut morro de dir-nos a nosaltres que el nostre Estatut és anticonstitucional? Com pot ser que un element així pugui fer radio? Com pot ser que tanta gent l'escolti i li faci cas?

PD: disculpeu-me per posar-vos aquesta foto, ja sé que fa mal als ulls.

PD2: Ahir jo era bavarès :D Que tontos som els culés per quedar-nos més tranquils pel fet que al Madrid també l'han eliminat, però que bé em sento avui ;)

PD3: Prego que no pengeu la travessa fins demà.


PD4: Superporraza

1.Levante- Villarreal

X 2
2. R. Sociedad- Mallorca 1


3. Betis- Zaragoza

2
4. Atlético- Deportivo 1


5. Getafe- Recreativo 1


6. Nástic- Sevilla 1 X

7. Celta- Athletic 1


8. Osasuna- Valencia

2
9. Racing- Espanyol 1 X

10. Málaga- C. de Murcia 1


11. Tenerife- Numancia
X

12. Almeria- Alavés 1


13. Cádiz- Hércules 1


14. Castellón- Salamanca 1


Ple al 15: Barcelona- Real Madrid 1


17 comentaris:

Marcelus1982cat ha dit...

@pirinenc

brutal el gol de mancini. ahir no vaig comentar pq no era a l'oficina.

Casteller ha dit...

jo no vaig veure el partit, però cap a 2/4 d'11 vaig sentir petards, i trobant-me al catalanista districte de Noubarris, vaig deduir que el Madrid havia marcat. I no em vaig equivocar, però no va ser suficient. jeje

Per cert, l'eliminació de la Chàmpions no ha de ser desoladora. Us vèieu capaços de guanyar-la? Jo ho veia força complicat, així que més val que et fotin fora aviat. L'any passat pensava el mateix amb el Chelsea. Si hem de guanyar la Chàmpions, l'hem d'eliminar nosaltres, per tant, com més aviat millor. Au, doncs, a fer punts a la lliga!!

Pirinenc! ha dit...

Prego pq la quini hauria d'haver estat penjada des de les 00.00 d'avui, marcel et torna a tocar a tu i aquest cap de setmana torno a marxar a ripoll, és a dir, penja-la ja o almenys enviame-la avui.

Marcelus1982cat ha dit...

joder, pos vale. no cal dir-ho així. ni puta idea de quan em toca.

Pirinenc! ha dit...

ok, disculpa...
que consti que ja ho havia dit:
https://www2.blogger.com/comment.g?blogID=37182338&postID=5869082471341250484

;)

Marcelus1982cat ha dit...

@pirinenc

sé que ho havies dit, però com pots comprendre, no tinc aquest calendari al cap.

Al migdia la faig i te la passo.

migue ha dit...

Estic fart d'aquest to al bloc! Que us quede clar...

Casteller ha dit...

Migue, estic amb tu!!

No podeu parlar com persones civilitzades? Sembleu en ZP i el PP!!

Marcelus1982cat ha dit...

he editat el post per posar-hi la porra.

@migue i casteller

en cap moment m'he expressat amb un to fora de lloc. només he demanat que se'm diguin les coses de bones maneres o jo plego veles. no vaig crear aquest bloc per sentir retrets i sense mi us ho passareu bé igual.

que us quede clar

Anònim ha dit...

uiiiii

Que hi ha mal rotllo per aquí...

Val a dir k el bloc ha perdut amb la desaparició de l'Aitor Tilla i una de Calamares

Pirinenc! ha dit...

de moment 4 encerts, semblava que aniria millor... i això que s'ha encertat la campadanada del nàstic!

1. sí
2. sí
3. no
4. en joc
5. no
6. sí
7. no
8. per jugar
9. sí
10. no
11.en joc
12. en joc
13. no
14. no
15. no

Pirinenc! ha dit...

Total 5 encerts
Primera: 5/10
Segona: 0/5
Dobles: 3/3

1. sí
2. sí
3. no
4. sí
5. no
6. sí
7. no
8. no
9. sí
10. no
11.no
12. no
13. no
14. no
15. no

Casteller ha dit...

Ei, Pirinenc!!

A veure si trobes algun momentet per fer l'excel, on descobrim el munt de diners que hem perdut!!

jeje!!

Anònim ha dit...

Sou molt dolents fem travesses!!!

Marcelus1982cat ha dit...

m'hi vaig cagar amb la travessa. Però deu meu, quina jornada més rara. Tampoc n'he encertat ni un de segona. :S

migue ha dit...

Sempre et quedarà l'orgull d'haver encertat el resultat del nàstic...ho podràs contar als néts! ;)

Anònim ha dit...

Exactament on puc trobar aquesta plataforma Weblog particular?